- jag suger på överskrifter

igår var jag i GBG med mina kära vänner, de har jag inte 
träffat på...en har jag inte träffat på 3 veckor och en annan 2 veckor.
Så det var ett kärt återseénde.

Vi gick mest runt och pratade och hade oss... sedan skulle de
äta och trots att jag var hungrig så kunde jag inte förmå mig
att äta. Det gick inte. Så jag åt inget och de ställde inga frågor
(tack!). 

Så jag åt ingenting igår. Tuggade ett tuggumi, så typ 1 kalori 
fick jag i mig igår. För jag inte åt ngt så fick jag det största 
blodsockerfallet jag någonsin har fått imorse. Det var så himla
hemskt. Mina ben bärde mig inte eftersom jag var så skakis och
tillslut kom jag upp och gjorde mig mackor. mackor av alla möjliga
saker också. tre stycken, så nu har jag fetaste ångesten - inte så
mkt bättre än blodsockerfall alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0