- yeesh.

Okej, jag har kommit på mitt problem med överätningen;
jag känner ingen mättnadskänsla. 

Förstår ni vad rädd jag är eller o_o? Tänk om jag aldrig kan 
känna att jag är mätt någon gång i mitt liv igen? Fyfan. Det är
vid sådana här tillfällen man blir rädd för sig själv och undrar
vad fa man håller på med.faktiskt .

Jag har ju vart utomlands i Turkiet med mina föräldrar, min
farbror, hans tjej, hennes dotter och mina två kusiner. Det tror
jag räddade mig lite från "sjukdomen", för jag gick upp 3 kilo.
Men en sak blev jag lite trött på: t.ex när min mamma inte ätit
på 3 timmar och tjatade om att hon kanske skulle få ett blodsockerfall
för att hon inte ätit på såååålänge. 

Då undrar jag om hon vet vad jag går igenom. Ibland äter jag inte på
24 timmar och inte ens då får jag ett blodsocker fall, men jag antar att
det r olika för alla.

Idag har jag änsålänge ätit 1 dl Lättfil(48 kcal), 1 stor jordgubbe(ca 7 kcal),
en ballerina kaka, wasa knäcke med fyllning( 170 kcal)

Tillsammans blir det typ 265 kcal och jag har bestämt mig för att försöka äta
500 kcal varje dag för att hålla en någorlunda nivå, så jag inte svälter ena
dagen och överäter andra dagen. 

Dessutom så måste jag tipsa er om denna som gick på TV3 igår:

Den handlar om en tjej som är underviktig och en tjej som är överviktig och de
byter dieter med varann. Väldigt intressant måste jag säga!


Jessica: Tack så mycket för kommentaren! Det värmde väldigt mkt! Jag önskar dig lycka till :)

Egentligen, hur många läser min blogg?
Jag skriver egentligen inte min blogg för att så många som möjligt ska läsa
den utan för att jag ska kunna skriva av mig någonstans. Men det är ju alltid
roligt om någon läser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0