blah.

har suttit och läst igenom bloggar från föräldrars synpunkter, för att kunna 
förbereda mig inför hur min mamma kommer att reagera när jag berättar
för henne. För jag har bestämt mig för att berätta för henne, precis som 
det är. Usch, hon kommer tycka att jag är så patetisk, så dum i huvudet,
så...äcklig och hon kommer definitivt undra varför i hela världen jag
håller på med något sådant här, när man kan tillbringa sitt liv sååååååå
mycket bättre.


Jag blir så nervös av att bara tänka på att jag ska berätta för henne,
precis hur mina tankar är, precis vad jag känner, precis vad jag
håller på med. För att hon ska få en rättvis bild på vad jag går igenom
så måste hon veta A L L T. Verkligen allt. Hon måste veta hur mkt mat
jag slänger, hur mkt ångest jag får av vitt bröd, hur bra jag mår av
att träna, hur isolerad jag känner mig från omvärlden och hur dåligt
jag mår av att äta.


för precis som amanda säger så måste jag få hjälp! För annars kanske
jag inte lever vid årsslutet, man vet aldrig. Inte för att jag har planerat
att dö.

Kommentarer
Postat av: nä/blatt

Jag tycker det är både starkt och modigt av dig att berätta för din mamma. Och jag är saker på att din mamma inte kommer tycka patetisk och dum i huvudet.

Men att berätta för din mamma är ett steg närmare att få bli frisk, och då hon kan säkert hjälpa dig med att sätta upp matscheman och få i dig rätt mat.

Jag vet att det är svårt att prata med föräldrar om saker och ting som du nog vet.

Men som jag skrev tidigare det är starkt och modigt, jag önskar att jag var lika modig som du.

2008-07-21 @ 01:29:05
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: alice

Bra! <3



haha, tjusig komentar. Men ja, det är ju bra. Så bra!

2008-07-22 @ 02:40:31
Postat av: Agnes

Du gör helt rätt ska du veta.

och det är verkligen jättemodigt av dig.

lycka till <3

2008-07-22 @ 11:55:26
URL: http://billshit.bilddagboken.se
Postat av: Peanut

Tack så jättemycket! :D Jag blir så glad, din kommentar lyser typ upp min nattsvarta fettodag.. kramar!!

2008-07-22 @ 15:39:36
URL: http://sugarcovered.blogg.se/
Postat av: märta

lycka till, det kommer att gå bra <3

2008-07-22 @ 19:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0