- dagen

dagen började med att jag vaknade och trodde att min arm var
förlamad, läskigt! till slut fick jag ihop lite blodcirkulation och kunde
röra den igen. puh. jag trodde jag hade blivit förlamad, seriöst.

Efter en vecka i Tyskland och två i Turkiet med fet mat så trodde
jag att jag skulle ha gått upp alla de tio kilona jag gått upp, men
hade "bara" gått upp 3, vilket är enormt mycket, enligt mina mått mätta.


idag har jag ätit ca 150 gr med nachos, ost och lite salsa. Jag hade inte
ätit sedan vi kom hem från Turkiet, vilket var i Lördags.

Efter en ångestfylld halvtimme i soffan, kollandes på Top Model Canada
gick jag ut på en timmas promenad i rask takt. 

Träffade sedan min flickvän, och vi myste lite i eftermiddagsolen! mysigt.

Just nu håller en vän på att försöka få mig att åka moppe till mataffären
och köpa godis och kolla på film. Känns inte smalt, för många kalorier.

tack för kommentarerna till senaste inlägget förresten! det värmde! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0