lalala.

uhh. okej. nu har jag halvt om halvt bestämt mig för att försöka börja äta normalt igen.
 under en längre tid har jag ätit ca 500 kcal om dagen, mot rekommenderade ca
 2000-2500 för en vuxen så är det ju ganska lite.

 det jag saknar mest är godiset. seriöst. godiset är verkligen min long lost love! 
annars saknar jag att inte ha ångest efter det minsta lilla man äter, 
jag saknar att kunna äta vad som helst och jag saknar att slippa bry sig om hur 
många kalorier man ätit. att slippa känna sig så tjock för att man ätit en macka,
 dvs. tuggat och spottat ut.

 Egentligen, vad är det för liv?!
 att må dåligt över vad man äter. men samtidigt vet jag att jag är sund och frisk
 just nu när jag skriver detta, men ätstörningen kan komma närsomhelst och 
göra sig påmind. då hoppas jag verkligen att jag är stark nog och kan kontrollera 
ångesten och äta det iaf. 

Mitt BMI är just nu 16.7 

detta är säkert ett väldigt rörigt inlägg, har inte ens läst igenom det. nu ska jag på bal.

Kommentarer
Postat av: AE

Jag undrar lite.. "sund och frisk" när du har bmi på 16.7? Låter varken sunt eller friskt :/



Men de är bra att du är trött åp sjukdomen och vill göra något åt den, även om motivation brister

2008-06-06 @ 10:52:36
URL: http://anorex.blogg.se/
Postat av: billshit

lotta, jag är glad att det är påväg åt rätt håll nu. eller, att du har bestämt dig :)

2008-06-06 @ 13:19:59
Postat av: elin

Du fixar detta! Jag vet det. <3

2008-06-18 @ 14:18:28
URL: http://dreamawaydestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0