- did it make you love again?

det tog slut mellan mig och amanda i....tisdags måste det ha varit, det händer så mkt just nu att jag har tappat räkningen på dagar det senaste. låter töntigt, men sorgligt nog är det sant. varför vi gjorde slut orkar jag inte förklara, ni får väl koka ihop era egna hypoteser om ni tycker det är så himla intressant. det har tydligen en viss tjej, vid namn A redan gjort, självklart är det inte amanda jag talar om. Fristadskvaller har återuppstått. haha 8D grymt kul. shit, första halvpeppiga inlägget NÅGONSIN. denna bloggen är faktiskt till för att jag ska kunna ventilera mina må-dåligt-känslor. jag är säker på att ni är ledsna på att läsa om mitt dåliga liv, men det är knappt hälften så dåligt som jag beskriver det... ;) ni är ju ändå bäst <'3 jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0