- it burns in me

tack till kommentarerna. tack tack tack tack.
jag blir så glad.

min mamma vet nog redan att jag har svårt att
äta, hon försökte typ att proppa i mig en macka igår
kväll, jag åt halva och sen började jag gråta. jag är en 
sån pussy.

ÅNGEST.

idag har jennifer typ proppat i mig mat. åt en macka till
frukost och tänkte att jag "det är det enda jag äter idag"
icke sa nicke, jag åt två mackor på lunchen, en fjärdedels
ananas och godis. haha, men det var nog bra tror jag. jag.....jag
har grymt mycket ångest nu. jag kan inte hjälpa det. jag vill typ...
ligga ner på golvet och hyperventilera. förlåt.

jag är grymt glad att jag har en blogg att "prata" av mig i och
gryyyyyyyymt bra vänner! ni är bäst som stödjer mig just nu!
jag älskar alla av er.

dessutom har jag en gryyyyymt bra flickvän. du är bäst amanda
och jag tycker om dig grymt mycket. håll dig ifrån det där, tack<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0