- you wanna know the truth?

you can't handle the truth! HAHAHA förlåt,
jag var tvungen att skriva det, det är en sådan
klassiker så det finns inte.

ni kanske undrar varför jag skriver om mina
problem med mat här? bara spyr mig ur mig mina
ideer och tankar och vad jag tänker på... det är
för att jag är så, jag har alltid haft ett behov av 
att berätta saker. alltid alltid alltid.

idag har jag ätit en halv bulle, en riskaka och en
halv portion spaghetti med köttfärssås. det är inte mkt
för en dag, men jag klarar knappt att äta bara det, jag...
får så extrem ångest av det. det är äckligt hur dåligt jag
mår av det.

den senaste halvtimmen eller ngt har jag suttit och kollat
på videos på yt om flickor med anorexia och det är riktigt
läskigt hur det går för dem...jag vill inte bli som dem,
men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0